In the Streets

Efter gårdagens tur på longboard och skateboard i våran coola stad så blir det nog till att köpa en longboard ändå asså ;D Fetaste blåmärket på vaden nu men,.... gick inte så bra att hoppa på  i farten när det redan stod en annan galning på brädan liksom.
Kom precis hem från tandläkaren, SLAPP TANDSTÄLLNING! O_o iaf för den närmaste framtiden x) (?) Rätt coolt med tandställning annars (Y) (; perfekta tänder vore ju aldrig fel...


BTW, :D

just nu så vill jag ha: en jeansklänning, jeans-chinos, vita chinos, en longboard, en ny cross, en häst, en rosa porshe, ett år till (så man kan bli 18!), leggins med nitar, nya fotbollsskor, nya fotbollsbenskydd, ny crossutrustning(inkl. ny hjälm dårå), en golden retriver, ny mascara, egen lägenhet, någon som gör läxorna år mig, en jordgubbstårta, en kopp kaffe och sist men inte minst...

...GE MIG RÖDA CONVERS NGN!



Blir nog tvungen att hyra en släpkärra och ta med mamma(-s plånbok) o dra till Gbg eller nåt, där man kan hitta allt? :D

Nä, nu blir det att sluta drömma o börja plugga. BIOLOGY yeah


Kommentarer
Postat av: Jennsan [Fotografi & Makeup]

Sv: Tack så mycket söta du! Haha ja tänk dig mig och modellen när vi skulle ta bilden, jättehungriga och trötta, som tur var fick vi ju provsmaka lite eftersom några skulle vara tuggade på

2010-05-12 @ 12:29:24
URL: http://jennifermeidell.blogg.se/
Postat av: amanda

ska till göteborg imorn, du kan ju alltid hänga på om du vill? :D

2010-05-13 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0