MiniLov (Y) (;

Gudars va gött det ska bli med 5 dagars ledighet nu! :) säger bara det asså, skolan sliter ut en i förtid!

BTW, :D
Har hört att tjejer säger ungefär 15 000 ord varje dag, medans killar bara säger 10 000 ord. Jag tror att killarna säger mindre ändå.... Tänkte på att det sättet min brorsa snackar med sina kompisar, så skulle jag aldrig snacka med mina kompisar tror jag ^^

Tjejen pratar med sin kompis o frågar vilken tid de ska åka till träningen: .... Men asså, ungefär vilken tid åker vi då? Halv fem? Okej, ah men va bra för då hinner vi dit i tid. Men vi ses snart då! BRA! Hejdååå!

Killen pratar med sin kompis o frågar vilken tid de ska åka till träningen: .... När åker vi? Okej. Då ses vi! Hej.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0